.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی شورای اتلاف نیروهای انقلاب از حضور مردم/ رقیبان دیروز رفیقان امروز هستند
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با تشکر از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تا دوم اسفندماه رقیب بودیم ولی از امروز رفیق هستیم باید دست به دست هم بدهیم به تعالی همه جانبه در مازندران و ایران اسلامی برسیم.

به گزارش شمال نیوز، شکرالله رضازاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران امروز پس از اعلام نتایج نهایی یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی  ضمن تشکر از از حضور انقلابی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی گفت: از مردم انقلابی و مؤمن مازندران که پشت سر رهبر انقلاب ایستادند تشکر ویژه دارم.

 

وی افزود: از اعتماد امت انقلابی مازندران به لیست شورای ائتلاف تشکر دارم، چرا که ما توانستیم اکثریت مطلق این لیست را به مجلس هدایت کنیم و این مهم نشان دهنده اعتماد مردم به جریان ناب انقلاب است.

 

رضازاده تصریح کرد: امیدواریم کسانی که وارد مجلس می‌شوند عملکرد درستی به نمایش بگذارند.

 

این مسؤول گفت: در اولین فرصت جلسه هماهنگی با این افراد برای ایجاد هم‌افزایی در جهت عمران و آبادی مازندران را خواهیم داشت تا مازندران به جهش خوب اقتصادی و فرهنگی دست پیدا کند.

 

وی با تشکر از دیگر نامزدها، رقیبان و حامیان آنها، عنوان کرد: درست است که تا دوم اسفند رقیب بودیم ولی از امروز رفیق هستیم باید دست به دست هم بدهیم به تعالی همه جانبه در مازندران و ایران اسلامی برسیم.

 

رضازاده در پایان تأکید کرد؛ مرومی که در صف انتخابات حاضر شدند خواسته‌هایی دارند، نمایندگان باید دست به دست هم بدهند و در راه تعالی ایران اسلامی قدم بردارند، از این رو ما عاجزانه دست خودمان را به سوی همه دراز می‌کنیم و دست دوستان را به گرمی می‌فشاریم تا به هدف تعالی استان برسیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.609 seconds.